Uğur İletişim Digiturk Call Center Elemanı Arıyor
İş Tanımı :
Çağrı merkezi hizmet hattını arayan üyelerin talep ve ihtiyaçlarını karşılamak üzere;
- Belirlenen çağrı ve konuşma standartları doğrultusunda hizmet vererek müşteri memnuniyetini sağlamak.
- Pozitif ve güleryüzlü yaklaşım ile mükemmel müşteri hizmeti sunmaya odaklanmak.
- Müşteri sorunları ve ihtiyaçlarını anlamak üzere dikkatli dinlemeye odaklanarak çözüm odaklı yaklaşım sunmak.
- Sorunları çözmede analitik düşünce ile hareket ederek, güçlü ikna çabası sergilemek.
- Telefonda güçlü iletişim kurarak, sabırlı ve pozitif yaklaşım sergilemek.
MAAŞ + PRİM + SSK + YEMEK
Aranan Nitelikler :
- Pozitif ve güleryüzlü,
- diksiyonu düzgün,
- müşteri odaklı,
- güçlü iletişim becerisine sahip,
- analitik düşünme ve problem çözme becerisine sahip,
- dinamik ve yoğun tempomuza uyum sağlayabilecek,
- takım oyuncusu olarak çalışabilecek,
- esnek çalışma saatlerine uyum sağlayabilecek ekip arkadaşları aranmaktadır.
Eleman-bul İstanbul iş ilanları
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder