Çarşamba

Net Call Center Çağrı Merkezi Temsilcisi Arıyor


Net Call Center Çağrı Merkezi Temsilcisi Arıyor

Genel Nitelikler

  •     En az Lise mezunu,
  •     18-32 yaşları arasında,
  •     Çağrı Merkezi sektöründe kariyer hedefi olan,
  •     İletişimi kuvvetli,
  •     İkna yeteneğine sahip, özgüveni ve çalışma disiplini yüksek,
  •     Telefonda akıcı ve etkin konuşabilen, diksiyonu düzgün,
  •     Kişisel gelişimine önem veren,
  •     İş kalitesini ön planda tutarak hedef odaklı çalışabilen,
  •     Vardiyalı çalışmayı kabul eden,
  •     MS Office programlarını kullanabilen,




İş tanımı
  •     Outbound hizmet veren Çağrı merkezimizde Kampanyalarımız,ürün ve hizmetlerimiz ile ilgili olarak müşterilerimizin bilgilendirilmesi,
  •     Pozitif ve güler yüzlü yaklaşım ile mükemmel müşteri hizmeti sunmaya odaklanmak
  •     Sorunları çözmede analitik düşünce ile hareket ederek, güçlü ikna çabası sergilemek
  •     Çağrı Merkezi temel performans hedeflerini gerçekleştirmek üzere hedef odaklı çalışmak


Firma Tanıtımı:
Net Call Center; 2008 yılında Hem iletişim ismi ile çağrı merkezi sektörünün öncü kuruluşlarından birisi olarak, sadece çağrı merkezi çözümleri üreten bir firma olarak; başta dış kaynak kullanım hizmetleri olmak üzere, çağrı merkezi eğitimleri, çağrı merkezi kurulumu, danışmanlık faaliyetleri gibi operasyon ve destek çözümleri sunmaktadır. Bununla birlikte katma değerli hizmetlerin yanı sıra Dış aramalar, Tele-Satış, Tele-Ödeme, Sesli yanıt, E-posta hizmetleri, Veri giriş ve güncellemeleri, şikayet ve müşteri memnuniyet yönetimi gibi hizmetleri de müşterileriyle paylaşmaktadır.
Net Call Center ismiyle sektördeki güçlü konumunu tazelemiş olup, halen 450’nin üzerindeki uzman ve deneyimli personeliyle Ankara,İstanbul ve İzmir lokasyonlarında yer almaktadır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder